Buxton Cell Phone Wallet Review

Buxton Cell Phone Wallet er en Set på tv-produkt tilbehør fortjener en rablende gennemgang. Look, ikke alle som set på tv-produkter er gode produkter, hvoraf nogle er ikke værd at penge, og i min erfaring nogle ikke engang arbejde.Så hvis du har været på udkig efter en arrangør tegnebog og ønsker en mobiltelefon tegnebog, mønt pung eller kreditkort tegnebog, så vil du elske min Buxton Cell Phone Wallet gennemgang.

Først er vi alle nødt til at give slip på det faktum, at denne mobiltelefon tegnebog er en, som ses på tv-produkt. Der synes at være alt for meget stigmatisering knyttet til produkter, slog os på sene nattetimer infomercials, men det er et emne til en anden gang. Men for nu, skal du vide, at Buxton mobiltelefon walletis et produkt vi vil alle købe uanset hvem der sælger det.

Næste, lad os glemme for et øjeblik, at det hedder en mobiltelefon tegnebog. Det er virkelig en mobiltelefon pung! Jeg tror virkelig folk på Buxton misnamed deres mobiltelefon tegnebog fordi navnet formindsker den værdi. Tegnebøger er små, og selvomMobiltelefon pung fra Buxton er lille, kan det helt erstatte en hel lomme bog. Så jeg tænker de burde have kaldt det Buxton Cell Phone pung. Men cool del er, at uanset hvad det hedder, det er funktionelt.

Min første Buxton Læder punkt på dagsordenen var Tegnebog Wizard og jeg elskede det absolut. Men mobiltelefonen tegnebogen, jeg mener mobiltelefon pung (lol) har en meget mere lovende. Jeg troede først dette punkt var lavet af en form for faux materialemen dets en ægte læder mobiltelefon tegnebog, som gør det lidt mere fancy. jeg mistænkes andet materiale kun på grund af zip up rum, som holder alle de elementer i deres sted. Men du kan se fra billedet ovenfor, læderet ser heltdejligt.

Den måde, denne lille mobiltelefon pung er organiseret, er ganske glimrende. Ikke alene giver en fiks lille mobiltelefon holder, men det gør den traditionelle voluminøse tegnebog forældet. Du vil ikke længere nødt til at proppe din tegnebog ind i din pung, fordi cellentelefon tegnebog faktisk bliver pung! Lad os tage et kig på Buxton Cell Phone Wallet kommercielle for at se, hvad en rigtig arrangør tegnebog kan gøre. Må ikke betale en masse opmærksomhed til banal salgstale, godt jeg formoder, du kan grine, hvis duvil, bare prøve at lægge mærke til de funktioner.

Nu efter at have set den kommercielle er det nemt at se, hvad en god organisator tegnebog handler om. De fleste produkter synes at falde kort af, hvad Buxton Cell Phone Wallet er i stand til at levere. Selv om de fleste kvinden helt bruge til at bære en pung, deneneste reelle grund til at fortsætte, er traditionen alene. Når du accessorize og bestille læder pung rem du kan bære mobiltelefon tegnebog som en traditionel pung.

The Buxton fungerer som et kreditkort tegnebog, mobiltelefon indehaveren, mønt pung og endda har en MP3-afspiller og gør det med effektiviteten. Jeg vil sige den eneste ulempe jeg oplever er at sætte tingene tilbage på deres retmæssige pladser. Når jeg trækker en kreditkortet ud af det kreditkort tegnebogen område, jeg ofte skubbe den tilbage i det område, hvor jeg holder mine visitkort.

Så du er klar til at købe Buxton Cell Phone Wallet, men hvad er det bedste tilbud? Sandheden er, at du kan købe mobiltelefonen tegnebogen fra mange kilder, men de fleste er online eller pitchet i oplysningsspot formular. Sandheden af ​​sagen er, at de tilbuder stort set den samme. Den ene jeg købte til min mobiltelefon Wallet anmeldelse var $ 19,95 plus S

The Buxton Phone Wallet pris, som jeg ser annonceret nu, er stadig en Køb One Get One Free tilbud, men for kun $ 9,95, som er en $ 10 besparelse fra den pris, jeg betalt. Dette tilbud inkluderer en gratis nøglering lommelygte som altid er cool for omkring 10sekunder.

Her er andre måder at Accessorize din ordre

  • Tilføj enTo-års garantiTil din ordre for kun10 tilMere.
  • Get a blackBuxton Leather over skulderen OrganizerFor bare14,95Med gratis P
  • My Lil 'PåmindelseEr et kompakt digital voice recorder, der passer fint på nøglering,Bare $ 9,95 og gratis P

Personligt har jeg ikke opgradere på nogen måde. Jeg betragtede over skulderen, men i sidste ende gik jeg med det grundlæggende. Hvis du har købt Buxton Cell Phone Wallet eller hvad for at tilføje en gennemgang af dine egne, bareefterlade en kommentar nedenfor.

Leave a Reply

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

Предоставено от Blogger.