The Kangatek Go Bandolier Sling En ny type mand pung .. thats ikke en pung

Så jeg for nylig stødte på et meget cool unikt produkt kaldet Kangatek Go Bandolier Sling. Ikke en mode tilbehør men ikke helt en rygsæk enten det er en cool ny fire pocket slynge slidt hele kroppen til at holde alt, hvad du ellers holde i dine lommer.

The Kangatek Go Bandolier Sling er en fire lomme neopren slynge, som bruges til at bære varer, du ellers kan bære i dine lommer. Hvis du læser min blog, og hubs du sikkert kender jeg er besat med rygsække, messenger tasker, og menneskeskabte poser afalle mulige.

Hvor ofte selv kan du finde dig selv bærer rundt en fuld-størrelse rygsæk eller en messenger taske, der er 90% tomme. Du bærer rundt denne store taske og alt hvad du har inde i en telefon oplader, din tegnebog, og en candy bar.Det er her Kangatek Go Bandolier Sling kommer i handy.

Det er faktureret som en quad lomme neopren pose til at holde dine nøgler, kontanter og bærbare teknologi-enheder. Den neopren materiale var et perfekt valg, da det er vandafvisende og byder også på nogle polstring og beskyttelse til enheder såsom din telefon, lille android tableteller mp3-afspiller eller iPod.

To konkurrenter til Kangatek Go Bandolier Sling ville være Crosspaq og Runnur. Som begge hare væsentligt dyrere end Kangatek Sling. Udformningen og funktionalitet Runnur var ikke, hvad jeg ledte efter. Den Crosspaq gjorde Grib min opmærksomhedog jeg kan endda sige, det er et bedre produkt til Kangatek Sling, men Kangatek Sling i sort kommer på omkring $ 22, hvor som Crosspaq kommer ind på $ 45. Der var også ikke nær så mange anmeldelser og / eller videoer af Crosspaqat give mig en god nok idé om, hvorvidt dette produkt passer mine behov. Den Crosspaq selskaber hjemmeside er også nede som forhindrede mig i at opsøge flere billeder eller yderligere oplysninger.

Nogle bruger denne taske til geocaching og bærer rundt alle deres nødvendige elementer, nogle bruger det til cykling, mens andre bruger det til vandreture. Det er en perfekt taske til aktive mennesker på farten som alt dit regnskabsmæssige er velafbalanceret blandt lommerne. Denslynge vil nemt bære en mp3-afspiller, din telefon, tegnebog, og endda en vandflaske, hvis du er ude for en tur, løbe, vandre eller cykeltur. Heck, jeg har selv set en YouTube video af en stuntman laver Roundhousetypen spins og flips, mens iført posen. Denne taske er ikke kun for dem, der lever en aktiv livsstil er dette imidlertid også en stor EDC eller dagligdags taske at bære rundt på mindre genstande, og det vil ikke erstatte en bærbar computer taske eller messengerpose dog.

Med hensyn til udseendet, det kommer i en række forskellige farver. Jeg vil stoppe kort af at kalde det en mode tilbehør eller endda fashionable, men det er lav profil og ikke tiltrække for meget opmærksomhed. Den kan også bæres under enjakke.

Med hensyn til lommerne det første øvre lomme er fantastisk til en telefon eller mp3-afspiller. Der er faktisk et hul eller gummiring for ledningen til dine hovedtelefoner til at glide igennem, så du telefonen kan være beskyttet i neopren lommen, mens dine hovedtelefoner kommer ud gennemhullet, så du kan lytte til din musik. Denne lomme vil nemt passe en iphone. Min eneste klage, som er relativt lille, er, at lommen er en smule mindre for nogle af de nyere større telefoner rammer markedet. Jeg har en HTC Evo ogmin telefon passer relativt let ind i lommen. Det ene område er et problem slags opstår, er, når du forsøger at tilslutte et hovedtelefonstik i toppen af ​​telefonen, det er en stram pasform til min telefon til at passe i lommen med en hovedtelefon vedhæftet stik.Det passer, men det er en stram squeeze. med en nyere større telefon som Samsung Galaxy S3, kan du have en hård tid montering telefonen i denne lomme alene, endsige med en hovedtelefon vedhæftet stik.

Den anden lomme ned igen er en mindre lomme. Perfekt til at holde en pung eller penge klip og dine bilnøgler. Jeg har en lille klage over denne lomme så godt. Lommen er en smule mindre, eller i det mindste en smule smal. I øjeblikket er jeg bærer en Money Clamp Money Clip modsætning til en tegnebog, men min gamle bi-fold tegnebog ville have en hård tid at klemme ind i denne lomme. Hvis du planlægger at bruge denne lomme som en tegnebog holder, vil jeg anbefalehave en tri fold tegnebog og ikke have det alt for overfyldt, hvis du forventer det til at passe. Denne lomme ikke nødvendigvis nødt til at holde din tegnebog selv. Disse to øverste lommer ideel til at bære emner, du ønsker let adgang til, da disse lommer sidde ligeop på brystet, og ikke kræver, at du justere posen til adgang til dem.

De to nederste lommer er de længere og større lommer. Disse lommer kan rumme en hel del af elementer og er selv store nok til at holde en standard størrelse vandflaske, hvis du bruger posen for at gøre noget aktivt og ønsker at bo hydreret.Jeg ved virkelig ikke har nogen klager men bare at kritisere udformningen lidt vil jeg sige to store lommer kan ikke være nødvendig. Personligt ville jeg vælge en stor lomme og have den anden store lomme brudt op i flere mindre lommer til.Jeg personligt ville også have ønsket, hvis en af ​​disse lommer var store nok til at bære en standard konvolut så mange gange, jeg kan lide at bringe min post rundt med mig til at betale regninger eller tage sig af ting, mens ude at køre ærinder. De to store lommer er beggefor smal til at rumme en konvolut.

Generelt jeg virkelig gerne dette produkt. Hvis jeg skulle designe et lignende produkt der er et par ændringer, jeg ville gøre som jeg nævnte ovenfor, men jeg elsker det? Taske? Og det passer en bestemt behov, og niche, rygsække og messenger tasker vundet't. Denne slynge vil ikke bære din bærbare eller din tablet, men på dage din bærer en lighter belastning er perfekt. Jeg har også UTG Tactical Messenger Bag By Leapers. anden, mindre mand taske, men stor nok til at holde en netto bog ellertablet. Dette er, hvad jeg bære på dage jeg har ikke brug for en fuld størrelse rygsæk, men har brug for noget større end Kangatek Go Bandolier Sling.

Jeg kan lide dette produkt, det er fantastisk til aktive mennesker, mennesker på farten, eller endda rejsende, som du kan have alle dine rejsedokumenter lettilgængelig samt bære din telefon, tegnebog og iPod til at underholde dig selv på flyet. Hvis jegmåtte bedømme denne produkt, jeg ville give det en 7 på en skala på 10 .

Ingen kommentarer endnu.

Leave a Reply

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

Предоставено от Blogger.