Buxton Palm Wallet Review

The Buxton Palm Wallet var et produkt, som jeg ikke var at bekendt med, men de store ting om feriesæsonen for mig er, at alle kender til at få mig min dumme produkter som gaver, fordi de ved, at jeg vil elske dem alle.

Jeg fik Buxton Palm Sized Wallet fra en kollega og først vidste ikke hvordan de skal reagere, fordi alle der nye jeg var på udkig efter en ny tegnebog, men funktionen jeg bedst kan lide i en mænds tegnebog er en mønt pung, og det er virkeligsvært at finde.

Jeg har også slags føler, at vælge en tegnebog er en personlig ting, så jeg forestille mig, det ville være svært at føle sig sikker på at du har virkelig ramt mærket når giver en som en gave. Men min erklæring, at jeg elsker (hate) noget solgtpå tv giver alle så venlig at give mig en gave eller anden grund en fribillet. Desuden Buxton er en temmelig berømt mærke og Buxton mobiltelefon tegnebog har været et meget populært emne, så det ville være rimeligt at tro, palm tegnebogen ville væretemmelig godt.

Det eneste, jeg var virkelig overrasket over, da jeg fik min Buxton var, at jeg aldrig havde selv set det kommercielle. Folk på vores lille Santa Exchange blev chokeret over, at jeg ikke havde set en palme tegnebog før, og jeg følte mig som min status somkontor, som set på tv ekspert var i fare.

Så det første jeg gjorde var at søge efter den Buxton Palm Tegnebog Erhverv og da jeg fandt det jeg var begejstret. Det var så dum som en Set på TV-reklame skulle være samtidig med at mig lyst, jeg havde denne enorme problemet kunen palme tegnebog kunne løse. Jeg tænker Oscar, men jeg er sikker på du vil føle anderledes.

Lad os se Buxton Palm Wallet Commercial, få et godt grin, og derefter gennemgå produktet.

Så nu har du set den kommercielle og forhåbentlig lo og det er tid til virkelig at finde ud af, hvad Buxton Palm Tegnebøger er alle ca. Først forstå, at det er forskelligt fra det, men tanken om at det er en arrangør tegnebog er stort set densamme.

Jeg vil gerne påpege, at den bedste del af oplysningsspot var at se manden sidde ned og såre ryggen, fordi der var en belastning af kontanter hængende ud af hans tegnebog. Jeg har aldrig haft dette problem, men det er velkendtat hvis du sidder i lang tid, lad os sige en lang køretur, bør du aldrig holde din tegnebog i baglommen, fordi det ikke lader hele din lænd og hofter hvile lige i sædet. Dette kan føre til noglesundhedsmæssige problemer, hvis du gør dette tild. Men jeg tror ikke, Buxton palm tegnebogen løser dette problem, fordi det er temmelig omfangsrigt til AA mands tegnebog .

Det bringer mig til mit næste punkt. Som jeg fyr, vil jeg indrømme at have awallet fuld af junk, jeg ikke behøver, men nogle gange jeg nyder rengøring itout og se min 3 år gamle McDonalds kvittering eller finde en til at gøre listthat jeg aldriggjorde. Men hvad der virkelig sker, er, at når du i løbet stuffyour tegnebogen, læderet strækker så hvis du rense det ud du becomeworried at dit kørekort og kreditkort vil nemt slipout. Så jeg sjældent rense ting.

Den måde, Buxton Palm Walletsare bygget dette aldrig kunne ske. Men som jeg ser på det forekommer tocompel mig at finde mere junk til at indlæse i det og bære mere thingsaround med mig. Dette er noget, jeg ikke vil have. Jeg ville elskeat bruge anorganizer tegnebogen, men jeg virkelig ønsker at holde mindre ting i min tegnebog.

Men hvis du er en fyr, der har et væld af ting, de konstant nødt til at tage ofyour tegnebog så er dette en rigtig vinder. Denne ting kan bogstaveligt holdfifty elementer, og hvis du bruger det korrekt, vil du forblive completelyorganized. Men når det er indlæstop det er temmelig omfangsrigt for en men'swallet. Det er ikke til at sige, det er ikke et godt, men for en som mewho bærer en licens, 1 kreditkort, lidt kontanter og en retfærdig amountof forandring for parkometre, det er lidt for meget. Men det de BuxtonPalm Tegnebøger er store for forandring, som er min springende punkt for aman tegnebog. De fleste af dem, at jeg finder er meget dyre, så jeg maydecide bruge Buxton .

Nu har du måske bemærket, at der i Buxton Palm Wallet Commercial og et par af billederne ovenfor, at palm tegnebog ligner et fantastisk organisator tegnebog for kvinder.? Det er meget mindre end en traditionel arrangør pung og vil afholde en masse ting endnuspare en enorm mængde plads i en pung. Jeg ville synes, det ville være fantastisk at bære i en lille aften taske, så længe palm tegnebogen ikke er lagt til kapacitet.?

For den pris, jeg skal tænke dette produkt er en vinder. Det er et Buxton hvilket generelt betyder kvalitet og løser et problem, som mange af os lider af. Vi har alle brug for at være mere organiseret.? Personligt er jeg taknemmelig for minseneste Set på TV gave og det faktum, at jeg endnu ikke havde set Buxton palme tegnebøger stadig blæser mig væk, men dette specifikke element er en smule for stor til mig personligt. Som jeg sagde tidligere, jeg holder stort set intet i min tegnebog.

Så jeg regne, at jeg bærer kun et par punkter i min tegnebog er en sjældenhed, og der er folk derude, der virkelig ønsker at købe Buxton walletsand ønsker at vide hvor. Jeg er ikke sikker på at du kan finde Buxton palm tegnebog i butikker, fordimin ikke så hemmelige Santa vil ikke fortælle mig, hvor han fik mine. Jeg forestiller mig, at han bestilte en online og gav mig frie én.

Så hvis du har brug for at købe en palme tegnebog på linje her er den standard aftale, som jeg ser, der tilbydes.

For9,95Plus7,95 PVil du modtage Buxton PalmWallet i dit valg af luksuriøse sort, brun eller rød læder og få en kølig kreditkort størrelse forstørrelsesglas, der passer lige inde.

Men vent! Der er mere!Er der ikke altid)

  • Bestil Buxton Palm Tegnebog og får denMagnifier Card helt gratis!Hvis man er utilfreds, uanset årsag, returnere det simpelthen inden for 30 dage for en fuld produkt refusion.
  • Order samme, og du vil også modtage en anden Buxton PalmWallet i samme farve og en 2. Magnifier kort gratis - bare bypaying $ 7,95 P
  • Man kan beslutte, at op til fire Buxton Palm Tegnebøger i colorof dit valg, sammen med fire gratis lup Cards, for $ 7,95 plusP
  • Du kan også vælge at købe Deluxe Buxton Palm Wallet inblack, brun eller rød, sammen med gratis Magnifier Card, for 19,95 dollar Pluss

Godt min Buxton Palm Wallet holder op stor. Dette var et produkt, som jeg virkelig kunne lide, men det synes at være sværere og sværere at finde. Hvis du kender et sted at samle en op, så lad mig det vide, og jeg vil linke til det.For nu, er det tid til at tage en hårdere kig på, fordi det ser ud til at være, hvor Buxton fokus er på vej.

Læs Andet Set på TV Hubs som eller.

Leave a Reply

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

Предоставено от Blogger.